Klantenservice

Alle praktische informatie over het bestellen, retourneren etc. hebben wij hier verzameld.

Natuurlijk kan het zijn dat het antwoord op uw vragen er niet bij staat. Neem gerust contact op via mail of telefoon. Onze contactgegevens vindt u hier.

Problemen met bestellen?

Mocht er een storing zijn tijdens het bestelproces, dan horen wij het graag.
Eventueel nemen wij dan de bestelling telefonisch of per e-mail in behandeling. 

Contact

Wilt u ons bellen of mailen? Onze gegevens staan op de contactpagina.

Verzenden

Alle bestellingen worden met PostNL verstuurd. Zodra de bestelling verpakt is en verstuurd wordt, wordt u per mail op de hoogte gehouden van de bezorging.

De verzendtarieven vindt u hier

Wij hergebruiken, om het milieu te sparen, zoveel als mogelijk gebruikt verpakkingsmateriaal. Als dozen nog voldoende sterk zijn, verpakken wij er de bestellingen in. Het kan zijn dat een doos er de ene keer wat meer "gebruikt" uitziet dan de andere keer. Als een doos niet meer voldoende stevig is wordt deze versnipperd en als vulmiddel gebruikt om bijvoorbeeld porselein en aardewerk te beschermen.

Als een doos er bij ontvangst beschadigd uitziet, horen wij het graag zo snel mogelijk. Liefst hebben wij een foto per mail, zodat wij met u kunnen meekijken.

Levertijd

Voor bijna alle artikelen geld een levertijd van 1 a 2 werkdagen. Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag gaan alle pakketten naar de post. Is een bestelling op één van die dagen voor 16:00 uur geplaatst, dan wordt deze in de regel dezelfde dag nog uitgeleverd.

Voor koffie geldt soms (wanneer de koffie nog gebrand moet worden) dat wij even tijd nodig hebben. U krijgt dan een supervers product. Wij kiezen dan voor de hoogste kwaliteit en dat kost wat extra tijd.

Retouren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden, te annuleren. Na annuleren heeft u 14 dagen de tijd de artikelen terug te sturen. Stuurt u de artikelen in de onbeschadigde, originele verpakking terug! Als wij de artikelen in goede orde ontvangen hebben, wordt het volledige aankoopbedrag zo snel mogelijk maar in elk geval binnen 14 dagen na annulering aan u teruggestort. 
Voor het terugsturen betaalt u zelf de verzendkosten.

Gemalen koffie kan niet worden geretourneerd. Aangebroken koffie- en theeverpakkingen worden niet terugbetaald.

Om te annuleren, stuurt u een e-mail aan info [at] dezeeuwsesommelier.nl of stuur een bericht via de contactpagina en vermeld daarbij uw bestelnummer.

Account maken en gebruiken

Een account maken is bij De Zeeuwse Sommelier niet verplicht. Als u zonder account wilt bestellen, dan kan dat ook. 

Een account biedt de volgende voordelen:
- Uw naam- en adresgegevens worden alvast voor u ingevuld. (Zie ook onze privacy policy.)
- U kunt uw bestelgeschiedenis raadplegen
- U kunt uw gekochte producten raadplegen
Vanuit deze overzichten plaatst u eenvoudig eerder gekochte producten opnieuw in uw winkelmand.
- Inloggen kan tijdens het bestelproces, of vooraf via de pagina Mijn Account.

Account verwijderen

Wilt u uw gegevens verwijderd hebben? Mail dan naar info [at] vanhilst.com of stuur een bericht via de contactpagina en vermeld het e-mailadres waarmee u zich heeft geregistreerd. Wij verwijderen dan uw gegevens.

Betalen

U betaalt eenvoudig met iDEAL, Mastercard of Visa Card met 3D Secure. Veilig en vertrouwd.

U kunt natuurlijk ook via een handmatige overschrijving betalen. Vermeld daarbij wel uw bestelnummer, zodat wij uw betaling snel kunnen koppelen aan uw bestelling.

Zakelijk

Voor (geregistreerde) zakelijke klanten is er de mogelijkheid tot betaling per factuur. De factuur wordt dan per e-mail verstuurd en de betaaltermijn bedraagt 14 dagen.
Nadat wij uw bestelling met deze extra gegevens ontvangen hebben, worden de gegevens gecontroleerd en beoordeeld. Mogelijk vragen wij om aanvullende informatie.
Als e.e.a. correct en akkoord is, wordt u als zakelijke klant geregistreerd en uw bestelling verwerkt en verzonden.

Vragen en opmerkingen

Heeft u vragen, opmerkingen of misschien een klacht? Graag horen wij uw feedback, zodat wij er mogelijk iets aan kunnen doen. Voor het versturen van uw reactie kunt u ons mailen of uw opmerkingen verzenden via onze contactpagina.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Voorwaarden

Op al onze verkooptransacties zijn onze algemene verkoopvoorwaarden van toepassing. Deze kunt u hier lezen.

Privacy Policy

Bij bestellingen via internet hebben wij natuurlijk enkele gegevens van u nodig, zodat wij uw bestelling kunnen versturen. Wij gebruiken deze gegevens enkel voor het versturen van uw bestelling en voor het bijhouden van uw spaartegoed.
Om onze webwinkel goed te laten functioneren, maakt onze website gebruik van cookies. Deze zijn onder andere nodig voor het bijhouden van de winkelwagen.

Over het gebruik van persoonsgegevens en cookies kunt u meer lezen in Privacy Policy.

Onze gegevens

Kamer van Koophandel

De Zeeuwse Sommelier is onderdeel van Van Hilst Koffie en Thee, geregistreerd in het handelsregister van de Kamer van Koophandel. KvK Dossiernummer: 09113948.

Onze adresgegevens staan op de contactpagina.

 

BTW nummer

Wij zijn geregistreerd bij de belastingdienst onder nummer NL815702814B01.